Pracownik działu obługi klienta w sklepie internetowym Yatta.pl

Oferta ważna do: 2024-10-27

Stanowisko:
    Pracownik działu obsługi klienta w sklepie internetowym Yatta.pl
Obowiązki:
  • obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail)
  • procesowanie reklamacji i zwrotów
  • obsługa zaopatrzenia biura i magazynu zgodnie z zaleceniami
  • obsługa zamówień sklepu internetowego
  • kontakt z kontrahentami
  • współpraca z innymi działami
Wymagania:
  • komunikatywność
  • sumienność i punktualność
  • dobra organizacja pracy
  • wykształcenie min. średnie
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży stacjonarnej/internetowej
  • zainteresowanie mangą, anime, komiksem i popkulturą
Oferujemy:
  • pracę od poniedziałku do piątku w biurze zlokalizowanym w Warszawie
  • stabilne zatrudnienie
  • zniżki pracownicze
  • pracę w przyjaznej atmosferze
Forma zatrudnienia:
  • umowa zlecenie / umowa o pracę
  • pierwsza umowa na 2-miesięczny okres próbny (28,10 zł brutto/godzinę lub 4300 zł brutto/miesiąc)
  • po okresie próbnym możliwość przedłużenia umowy i podwyższenia wynagrodzenia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert (obowiązkowo CV, list motywacyjny mile widziany) do 27 października 2024 roku pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@studiojg.pl. W temacie e-maila prosimy o wpisanie hasła „Rekrutacja dział obsługi klienta”.

Zgłoszenie musi zawierać formułę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Studio JG dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."
Zgłoszenia nie spełniające powyższych wymogów nie będą rozpatrywane.