Pracownik obsługi klienta w sklepie internetowym yatta.pl

Oferta ważna do: 2017-09-26

Stanowisko:
    Obsługa klienta w sklepie internetowym yatta.pl
Obowiązki:
  • obsługa klienta
  • obsługa sprzedaży
  • przygotowanie wysyłek
Wymagania:
  • komunikatywność
  • znajomość obsługi komputera
  • sumienność i punktualność
  • wykształcenie min. średnie
Mile widziane:
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży stacjonarnej/internetowej
  • znajomość języka angielskiego
  • zainteresowanie mangą, anime, komiksem i animacją
Oferujemy:
  • Pracę od poniedziałku do piątku w biurze zlokalizowanym w Warszawie
  • satysfakcjonujące wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
Forma zatrudnienia:
  • Umowa zlecenie w okresie próbnym
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie ofert (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) do 26 września 2017 roku pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@yatta.pl. W temacie e-maila prosimy o wpisanie hasła „Rekrutacja jesień 2017”.

Zgłoszenie musi zawierać formułę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)."
Zgłoszenia nie spełniające powyższych wymogów nie będą rozpatrywane.